ВИРОБНИК РЕКЛАМНИХ ГАДЖЕТІВ | ШВИДКА ДОСТАВКА | БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
Регуламін
I.
Умови купівлі: I. 1 Умовою купівлі є згода та прийняття цих умов та положень.
I. 2 Покупки можуть здійснювати фізичні особи (у зв'язку з їх підприємницькою діяльністю або як споживачі, тобто фізичні особи, які здійснюють покупку для особистих цілей, тобто безпосередньо не пов'язаних з їх підприємницькою або професійною діяльністю - надалі взаємозамінно іменуються фізичні особи або споживачі), а також установи, організації, громадські об'єднання та юридичні особи.
I. 3. продаж фізичним особам, юридичним особам передбачається на умовах передоплати на підставі рахунку-фактури.
I. 4. у випадку з фізичними та юридичними особами замовлення передається для виконання після фіксації оплати та затвердження ескізів.
I. 5. у випадку з державними органами, організаціями, установами та юридичними особами допускається відстрочка платежу на підставі індивідуальної домовленості між сторонами. SpiroPrint має право відмовити у відстрочці платежу без обґрунтування причин.
I. 6 Після того, як дизайн був прийнятий і оплата здійснена, клієнт не може відмовитися від угоди.
I. 7 Правовою основою для виставлення та надсилання рахунків-фактур в електронному вигляді є ст. 106 Закону про податок на додану вартість від 11 березня 2004 р. (Законодавчий вісник № 54, поз. 535) Рахунок-фактура, надісланий в електронному вигляді відповідно до закону, прирівнюється до рахунку-фактури, виписаного на папері, і є бухгалтерським документом.
I.8 Власником - надалі іменованим продавцем - інтернет-магазину www.spiroprint.pl є: SpiroPrint spółka jawna, з місцезнаходженням у м. Жари, вул. Словацького 4J, номер NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270 та KRS: 404991.
II. Умови виконання:
II. 1. замовлення виконується протягом 3-14 робочих днів з моменту бронювання та оплати, здійсненої на підставі попереднього рахунку та затвердження проекту, у випадку фізичних та юридичних осіб. Оплата за послугу здійснюється на банківський рахунок компанії SpiroPrint, відкритий в Bank Santander S.A. Філія в Жарах з місцезнаходженням в Жарах.
II. У випадку публічних одиниць, організацій, установ та юридичних осіб замовлення виконується в термін від 3 до 14 робочих днів з моменту затвердження ескізів.
Рекламації на товари
III. (1) Скаргу може подати будь-який клієнт, замовлення якого не було виконано відповідно до замовлення або який отримав дефектний товар.
III. (2) Рекламації слід надсилати електронною поштою на адресу reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Претензії розглядаються протягом 7 робочих днів з дня, наступного за днем їх отримання (якщо день, наступний за днем отримання претензії, припадає на неробочий день (субота, неділя, святковий день), термін розгляду претензії буде відраховуватися від першого робочого дня, наступного за днем подання претензії).
III. Кожна скарга повинна містити детальний опис невідповідності.
III. (5) Кожна скарга, подана клієнтом і відповідає вищезазначеним умовам, буде розглядатися в індивідуальному порядку.
III. (6) Фізичні особи, які замовили товар у зв'язку зі своєю підприємницькою діяльністю, державні підприємства, організації, установи та юридичні особи зобов'язані перевірити відповідність товару замовленню за кількістю та якістю протягом 7 днів з моменту отримання товару. Днем отримання товару вважається день доставки товару кур'єром/іншим обраним сторонами оператором поштового зв'язку на юридичну адресу замовника товару, зазначену в замовленні. Рекламація, подана після закінчення 7-денного терміну, що відраховується від дати отримання товару, не приймається до уваги.
III. Для того, щоб рекламація була прийнята до уваги, необхідно зберегти всю партію товару, на який подається рекламація, для цілей перевірки.
III. 8. SpiroPrint несе відповідальність за гарантією якості. SpiroPrint не несе відповідальності за гарантією.
IV. Термін подання рекламацій фізичними особами, які купують товари для цілей, безпосередньо не пов'язаних з їх підприємницькою або професійною діяльністю (споживачі в розумінні ст. 22 1 Цивільного кодексу від 23 квітня 1964 р.).
IV. 1 Споживач зобов'язаний перевірити відповідність товару замовленню за якістю та кількістю протягом 7 днів з дня отримання товару. Днем отримання товару вважається день його доставки кур'єром/іншим обраним сторонами оператором поштового зв'язку на юридичну адресу сторони-замовника товару, зазначену в замовленні. Будь-яка рекламація, подана після закінчення 7-денного терміну, що відраховується від дня отримання товару, не буде прийнята до уваги.
IV. 2 Повідомлення про рекламації приймаються в робочі дні до 16:00.
IV. (3) Рекламації будуть розглянуті протягом 7 робочих днів з дня, наступного за днем їх отримання. Якщо день, наступний за днем отримання скарги, припадає на вихідний день (субота, неділя, святковий день), скарги розглядаються в перший робочий день, наступний за днем отримання скарги.
V. Право на відмову фізичної особи, яка придбала товар/послугу для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності (споживач).
V. 1 Укладення договору відбувається шляхом прийняття дизайну або оплати рахунку-фактури, залежно від того, що настане раніше Якщо першою дією споживача є прийняття дизайну, він вважається таким, що уклав договір зі СпіроПрінт в момент прийняття. Якщо першою дією споживача є оплата рахунку-фактури, то дата цієї дії вважається датою укладення договору.
V. (2) Споживач погоджується з тим, що підтвердження укладення договору буде надіслано йому шляхом надсилання інформації на електронну адресу, з якої споживач надіслав друкований матеріал.
V. 3. Споживач, який уклав договір на відстані або поза приміщенням, може відмовитися від договору протягом 14 днів без пояснення причин і без понесення витрат, з наступними винятками, що стосуються понесених витратякщо споживач обрав спосіб доставки, відмінний від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонованого Spiroprint, Spiroprint не зобов'язаний відшкодовувати споживачеві будь-які додаткові витрати, понесені споживачем, споживач несе лише прямі витрати на повернення товару, якщо тільки Spiroprint не погодився їх нести або не повідомив споживача про необхідність нести ці витрати.
V. 4 Право на відмову від договору, укладеного поза приміщенням або на відстані, не поширюється на договори
1) про надання послуг, якщо виконавець виконав послугу в повному обсязі за явно вираженою згодою споживача, який до початку виконання був поінформований про те, що він втратить своє право на відмову від договору після того, як виконавець виконав послугу;
2) якщо предметом виконання є неперероблена річ, виготовлена за специфікацією споживача або призначена для задоволення індивідуальних потреб споживача. Під специфікацією споживача розуміється виготовлення речі відповідно до дизайну споживача, включаючи підготовлені за його вибором графіку, зміст, колір, інші індивідуально підготовлені для цього споживача характеристики товару).
V. 5 Споживач може відмовитися від договору, подавши заяву, зміст якої відповідає зразку, що додається у форматі PDF до цих Умов.
Надсилання заяви до закінчення терміну є достатнім для дотримання терміну.VII.
Повернення товару. VII. (1) Після подання заяви про відмову від договору Споживач зобов'язаний негайно надіслати товар компанії SpiroPrint протягом періоду, що не перевищує 14 днів, починаючи з дати відмови від договору.
VII. 2 Витрати на повернення товару несе Споживач (ст. 34, п. 2 Закону про права споживачів).
VII. 3. "СпіроПрінт" відшкодовує платежі, здійснені Споживачем, протягом 14 днів з дня отримання заяви про відмову від договору та доказів повернення товару до "СпіроПринт".
VII. 4. SpiroPrint повертає платіж тим самим способом оплати, який використовував споживач, якщо споживач прямо не погодився на інший спосіб відшкодування, який не спричиняє жодних витрат для споживача.
VIII.
Скарги на пошкоджені поштові відправлення: VIII. 1 Умовою для такої скарги є наявність видимих пошкоджень або часткова втрата товару.
VIII. 2 Претензія повинна бути зазначена в транспортному документі відразу після отримання товару і в присутності перевізника повинен бути складений акт про пошкодження. Претензії повинні бути заявлені в письмовій формі протягом 5 днів з моменту отримання вантажу. У разі пошкодження вантажу одержувач зобов'язаний залишити вантаж у розпорядженні SpiroPrint до завершення процедури розгляду претензії.
VIII. (3) Рекламація, подана після закінчення 5 днів з дати прийняття вантажу без застережень, призводить до втрати претензій.
IX. Скарга на термін доставки:
IX. (1) Одержувач вантажу, який отримав вантаж після узгодженої дати, повинен вказати цей факт у накладній у присутності представника кур'єрської компанії. При цьому необхідно вказати дату і час доставки та причину затримки (озвучену представником кур'єрської компанії). У разі документально підтвердженої відмови Одержувача від відправлення, відправлення повертається до головного офісу SpiroPrint за рахунок Одержувача.
IX. (2) Претензії щодо невиконання або неналежного виконання договору про надання Послуг та Додаткових послуг можуть бути подані кур'єрським компаніям лише компанією SpiroPrint. Скарги повинні бути подані в письмовій формі протягом 7 днів.
X. Матеріали для друку:
X. (1) SpiroPrint не несе відповідальності за зміст робіт, надісланих замовником. Якщо матеріали містять незаконний зміст, ми можемо відмовити у друкуванні таких матеріалів.
X. 2. матеріали, надіслані замовником для даного замовлення, повинні технічно відповідати параметрам та специфікаціям, зазначеним на веб-сайті: spiroprint.pl у закладці: РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАМОВЛЕННЯ / ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЕКТ.
X. 3 Замовник підтверджує, що він ознайомився з технічними вимогами, зазначеними в п. X.2. X.2. і заявляє, що подані ним матеріали відповідають цим вимогам.
X. 4 SpiroPrint, на свій розсуд, може прийняти до обробки матеріали, надіслані замовником, які не відповідають технічним вимогам, зазначеним у п. X.2. X.2. і привести ці матеріали у відповідність до цих вимог, або закликати замовника надіслати матеріали, які відповідають вимогам, зазначеним у розділі X.2. X.2. Якщо компанія SpiroPrint сама приведе надіслані матеріали у відповідність до технічних вимог, зазначених у п. X.2. X.2, зміст матеріалів та графічна форма можуть бути змінені. SpiroPrint проінформує замовника про ці зміни перед початком роботи з зміненими матеріалами. Клієнт зобов'язаний перевірити наданий дизайн щодо його змісту (включаючи граматику та орфографію) та графічної форми. SpiroPrint обробляє лише прийняте замовлення.
X. Якщо у замовника виникнуть проблеми з перевіркою дизайну з точки зору його змісту або графічної форми, він зобов'язаний повідомити про це SpiroPrint. Прийняття дизайну призводить до його передачі на виконання. Після отримання згоди замовника SpiroPrint не несе відповідальності за будь-які невідповідності в дизайні з точки зору змісту (включаючи граматичні та орфографічні помилки), а також графічної форми.
X. 6 Термін виконання замовлення продовжується на час, протягом якого SpiroPrint пристосовує матеріал замовника до технічних вимог, зазначених у п. X. X. 2.
X. 7. SpiroPrint не архівує файли зображень. Файли на FTP-сервері та завантажені до замовлень після 30 днів видаляються.
XI. SpiroPrint не несе відповідальності за
(a) Друк робіт, неправильно підготовлених з точки зору змісту;
b) друк робіт, прийнятих замовником, які містять технічні, кількісні, кольорові та поліграфічні помилки;
c) затримки в доставці матеріалів зовнішніми кур'єрами;
г) Затримки в друці, які викликані зовнішніми факторами, що не залежать від "СпіроПрінт", перебоями в електропостачанні, затримками в доставці матеріалів для друку і т.д.; д) Затримки в доставці матеріалів для друку і т.д.; е) Затримки в доставці матеріалів для друку;
e) Затримки в даті завершення роботи у зв'язку з порушенням термінів надання коректних даних з боку замовника;
f) За своєчасний переказ коштів між банком замовника та нашим банком;
g) За кількість доставленого клієнту та замовленого ним товару, за умови, що вона знаходиться в межах +-3% від кількості, замовленої при покупці.
h) SpiroPrint не несе відповідальності за своєчасність кур'єрської доставки. Претензії щодо якості кур'єрської доставки розглядаються тільки після пред'явлення документів про пошкодження (див. пункт III).
XII. Компанія SpiroPrint залишає за собою право змінювати правила, інформація про зміни буде розміщена на головній сторінці.
XIII. Усі спори, що випливають з укладеного сторонами договору, в тому числі у зв'язку з неналежним виконанням, невиконанням договору, а також щодо відшкодування збитків, визнаються судом, юрисдикція якого поширюється на місцезнаходження зареєстрованого офісу компанії "СпіроПрінт". У разі судового спору зі споживачем застосовується місцева юрисдикція суду.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
Відповідно до статті 13 Регламенту (ЄС) 2016/679 Європейського Парламенту та Ради від 27.04.2016. про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільний рух таких даних та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист даних) (OJ EU. L. 2016, No. 119) - далі РОДО - інформую Вас про наступне:
- Адміністратором Ваших персональних даних є SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary
- Ваші персональні дані будуть оброблятися з метою обробки вашого замовлення - на підставі статті 6 (1) (b) Загального регламенту про захист даних від 27 квітня 2016 року, на підставі вашої добровільної згоди;
- Ви можете відкликати надану вами згоду в будь-який час, при цьому відкликання згоди не впливає на законність обробки, здійсненої на підставі згоди до її відкликання;
- Надання всіх персональних даних є добровільним:
- надання таких даних, як ім'я, адреса електронної пошти та номер телефону, необхідне для підготовки та передачі комерційної пропозиції, надсилання електронного рахунку-фактури, виконання умов договору.
- Надання персональних даних є добровільним, однак відмова від надання даних може призвести до відмови в обробці замовлення.
- У зв'язку з обробкою даних з метою, зазначеною в пп. 3, ваші персональні дані можуть бути надані іншим одержувачам або категоріям одержувачів персональних даних:
- суб'єктам, уповноваженим отримувати ваші персональні дані на підставі відповідного законодавства;
- суб'єктам, які обробляють ваші персональні дані за дорученням Володільця на підставі укладеного з ним договору про доручення обробки персональних даних (так звані Обробники), наприклад, страховим компаніям і банкам.
- Ваші персональні дані будуть зберігатися протягом
- один рік з моменту надання Вами згоди на обробку Ваших персональних даних, які були зібрані в комерційних цілях, при цьому безпосереднє укладення договору не відбулося, тобто обробляються з метою можливого представлення пропозиції.
- SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna, як і Адміністратор, може зберігати персональні дані стільки, скільки дозволяє законний інтерес, який не є важливішим за право особи на приватність. Навіть якщо SpiroPrint E. Zalewska, A. Burzynski , Spółka Jawna не має необхідності зберігати персональні дані, їх зберігання може вимагатися законом (наприклад, комерційним або податковим законодавством). У таких випадках дані можуть бути використані лише для виконання вимог законодавства і не можуть бути доступними в інший спосіб.
- Ваші персональні дані не будуть передані за межі Європейського економічного простору/міжнародної організації.
- Ваші персональні дані не будуть використовуватися для автоматизованого прийняття рішень, включаючи профілювання.
- Ви маєте право на доступ до змісту ваших даних та право на виправлення, видалення, обмеження обробки, право на перенесення даних, право на заперечення, право на відкликання вашої згоди на обробку в будь-який час без впливу на законність обробки, яка здійснювалася на підставі згоди, наданої до її відкликання. Заява про відкликання згоди на обробку персональних даних передбачає її подання в письмовій або електронній формі на адресу rodo@spiroprint.pl.
- Ви маєте право подати скаргу до GIODO/Президента Управління з питань захисту персональних даних, якщо вважаєте, що обробка ваших персональних даних є незаконною.