ВИРОБНИК РЕКЛАМНИХ ГАДЖЕТІВ | ШВИДКА ДОСТАВКА | БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
Скарги
III. Рекламації:
Скарги на товари
III. (1) Скаргу може подати будь-який клієнт, замовлення якого не було виконано відповідно до замовлення або який отримав дефектний товар.
III. (2) Рекламації слід надсилати електронною поштою на адресу reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Претензії розглядаються протягом 7 робочих днів з дня, наступного за днем їх отримання (якщо день, наступний за днем отримання претензії, припадає на неробочий день (субота, неділя, святковий день), строк розгляду претензії відраховується з першого робочого дня, наступного за днем подання претензії).
III. Кожна скарга повинна містити детальний опис невідповідності.
III. (5) Кожна скарга, подана замовником і відповідає вищезазначеним умовам, буде розглянута в індивідуальному порядку.
III. (6) Фізичні особи, які замовили товар у зв'язку зі своєю підприємницькою діяльністю, державні підприємства, організації, установи та юридичні особи зобов'язані перевірити відповідність товару замовленню за кількістю та якістю протягом 7 днів з моменту отримання товару. Днем отримання товару вважається день доставки товару кур'єром/іншим обраним сторонами оператором поштового зв'язку на юридичну адресу замовника товару, зазначену в замовленні. Рекламація, подана після закінчення 7-денного терміну, що відраховується від дати отримання товару, не приймається до уваги.
III. Для того, щоб рекламація була прийнята до уваги, необхідно зберегти всю партію товару, на який подається рекламація, для цілей перевірки.
III. 8. SpiroPrint несе відповідальність за гарантією якості. SpiroPrint не несе відповідальності за гарантією.
IV. Термін подання рекламацій фізичними особами, які купують товари для цілей, безпосередньо не пов'язаних з їх підприємницькою або професійною діяльністю (споживачі в розумінні ст. 22 1 Цивільного кодексу від 23 квітня 1964 р.).
IV. 1 Споживач зобов'язаний перевірити відповідність товару замовленню за якістю та кількістю протягом 7 днів з дня отримання товару. Днем отримання товару вважається день його доставки кур'єром/іншим обраним сторонами оператором поштового зв'язку на юридичну адресу сторони-замовника товару, зазначену в замовленні. Будь-яка рекламація, подана після закінчення 7-денного терміну, що відраховується від дня отримання товару, не буде прийнята до уваги.
IV. 2 Повідомлення про рекламації приймаються в робочі дні до 16:00.
IV. (3) Рекламації розглядаються протягом 7 робочих днів з дня, наступного за днем їх отримання. Якщо день, наступний за днем отримання скарги, припадає на вихідний день (субота, неділя, святковий день), скарги розглядаються в перший робочий день, наступний за днем отримання скарги.
VIII.
Претензії щодо пошкодженого відправлення: VIII. 1 Умовою для подання такої скарги є видиме пошкодження або часткова втрата товару.
VIII. 2. Претензія повинна бути зазначена в транспортному документі відразу після отримання товару і в присутності перевізника повинен бути складений акт про пошкодження. Претензії повинні бути заявлені в письмовій формі протягом 5 днів з моменту отримання вантажу. У разі пошкодження вантажу одержувач зобов'язаний залишити вантаж у розпорядженні SpiroPrint до завершення процедури розгляду претензії.
VIII. (3) Рекламація, подана після закінчення 5 днів з дати прийняття вантажу без застережень, призводить до втрати претензій.
IX. Скарга на термін доставки:
IX. (1) Одержувач вантажу, який отримав вантаж після узгодженої дати, повинен вказати цей факт у накладній у присутності представника кур'єрської компанії. При цьому необхідно вказати дату і час доставки та причину затримки (озвучену представником кур'єрської компанії). У разі документально підтвердженої відмови Одержувача від відправлення, відправлення повертається до головного офісу SpiroPrint за рахунок Одержувача.
IX. Скарги щодо невиконання або неналежного виконання договору про надання Послуг та Додаткових послуг можуть бути подані кур'єрським компаніям лише Tanie.Dlugopisy.pl. Рекламації повинні бути подані в письмовій формі протягом 7 днів.
Для того, щоб рекламація була розглянута, необхідно заповнити та повернути формуляр рекламації. Нижче наведені форми для завантаження.