ВИРОБНИК РЕКЛАМНИХ ГАДЖЕТІВ | ШВИДКА ДОСТАВКА | БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Будівельний гаджет, який зміцнить ваші стосунки з клієнтами
Це не обов'язково має бути щось велике, просто столярний олівець, світловідбиваючий жилет або навіть ліхтарик. Головне, щоб це був корисний продукт. У кожного вдома є так звані "пилозбірники". Вони ні для чого не використовуються, а лише захаращують простір у домі. Якщо річ корисна, є велика ймовірність, що клієнт буде нею користуватися, особливо якщо його зацікавив ремонт або інша будівельна робота. На цьому шляху він стикається з різного роду труднощами, будь то відключення електроенергії або аварія на дорозі. У такій ситуації під рукою будуть прості універсальні предмети на кшталт ліхтарика або світловідбиваючого жилета. Існує велика ймовірність, що в такій ситуації клієнт згадає, від кого він отримав такий подарунок. Хоча мова йде про невеликі предмети, важливо переконатися, що вони якісні. Ліхтарик, який світить недостатньо далеко, та інші предмети, які стають непридатними для використання після одного разу, не приносять жодної користі. Зрозуміло, що це буде абсолютно непродуктивно.
Подарунок допоможе змусити клієнта згадати про хороше
На додаток до елементу запам'ятовування клієнта, варто зазначити, що люди мають у своїй свідомості механізм, який певним чином стимулює їхню вдячність. Він базується на тому, що коли ми щось отримуємо, свідомо чи ні, ми відчуваємо певне бажання відплатити за отримане добро. У випадку з будівельною галуззю це може бути ще один крок, поширення свого доброго бренду і свідчення надійності. Тим більше, що найчастіше клієнти, які були розчаровані послугою, діляться своєю думкою. Вони зосереджуються на негативі, а не на позитиві. У свою чергу, ті, чиї очікування виправдалися, рідко мотивовані повідомити про це на сайті або поділитися позитивною думкою про компанію з другом. Коли клієнт отримує подарунок на додаток до успішно виконаного замовлення, у нього з'являється мотивація поділитися гарними спогадами про компанію. Він запам'ятає не тільки подарунок, але й ефективність роботи, хорошу комунікацію та всі інші хороші речі, які часто залишаються непоміченими.
Як справити гарне перше враження за допомогою гаджетів у будівельній галузі
Хороший і корисний подарунок може не тільки зігріти стосунки з одним клієнтом, але й привернути увагу наступних замовників. Протягом року відбувається багато виставок або заходів, на яких різні компанії будівельної галузі просувають себе. Механізм, згаданий вище, буде працювати дуже схоже, коли справа доходить до залучення клієнтів. Рішення про використання певних послуг значною мірою приймається на емоційному рівні. Тому створення позитивного враження з самого початку відносин з клієнтом може дати значну перевагу в довгостроковій перспективі. Це пов'язано з тим, що в пам'яті клієнта залишиться слід від першого гарного враження, що дуже важко зробити, особливо в той час, коли популярними є листівки. Часто на них навіть не дивляться, і вони потрапляють до найближчого смітника. На противагу цьому, предмет, здатний поповнити арсенал інструментів клієнта у вигляді практичного подарунка, не буде приречений з самого початку. Навпаки, є велика ймовірність, що така річ залишиться під рукою, бо може стати в нагоді. Це не тільки дасть компанії маркетинговий поштовх, але й принесе клієнту відчутну вигоду з самого початку.