ВИРОБНИК РЕКЛАМНИХ ГАДЖЕТІВ | ШВИДКА ДОСТАВКА | БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

  • Мій рахунок
    Увійдіть в систему
Кошик:
EUR
Кошик
info: Ваш кошик порожній!
Вкажіть, який продукт ви шукаєте
Блог
Роль корпоративних гаджетів у спілкуванні з клієнтами та гостями готелю

Роль корпоративних гаджетів у спілкуванні з клієнтами та гостями готелю

Реклама гаджетів - одна з найдавніших форм реклами. Неважко визначити, що її витоки сягають традиції дарування подарунків, особливо формальних, коли подарунки мали на меті підвищити престиж як одержувача, так і дарувальника. Рекламні гаджети виконують одне фундаментальне завдання - формують імідж компанії чи установи в очах клієнтів, гостей, бізнес-партнерів чи підрядників. В епоху індустріалізації гаджетів стало очевидним, що їхня індивідуалізована природа часто має сильніший вплив на одержувача, ніж масова реклама, спрямована на безликого споживача.

 

Готельні мережі і навіть невеликі незалежні готелі чи гостьові будинки - це ті бізнеси, які почали спілкуватися зі своїми клієнтами за допомогою гаджетів задовго до того, як вони потрапили в широку рекламну індустрію. Менеджмент готелів швидко зрозумів, що навіть невеликий рекламний гаджет, який у готелі може мати й утилітарну функцію, формує позитивні стосунки з гостями, впізнаваність бренду, довіру та лояльність.

 

Гаджети для готелів - чому вони важливі?

Хороша промо-практика для готелів - постійно нагадувати гостям, де вони зупинилися. Рекламної вивіски на фасаді або ідентифікаційних елементів у холі готелю явно недостатньо, особливо для тих гостей, які часто подорожують. Згідно з мистецтвом просування, гість готелю не повинен ні на мить забувати, в якому готелі він знаходиться. Функцію утримання уваги виконують не тільки всі стаціонарні елементи, але й рухомі елементи, часто невеликі гаджети для готелів, рівномірно розподілені по всіх комунікаційних шляхах. Важливу ідентифікаційну роль виконують всі гаджети для ванних кімнат, рушники з емблемою готелю, дорожні аксесуари для гігієни, дорожні зубні щітки або красива упаковка миючих засобів.

 

Екологічні блокноти з ручкою або олівцем, всі відкривачки для пляшок, коркові подушечки або папки для пропозицій в готелях для MICE-індустрії стануть в нагоді в готельному номері. Всі ці предмети виконують одночасно утилітарну роль, і деякі з них точно не будуть дублюватися клієнтом. Клієнт, який звик до системи готельних гаджетів, чудово розуміє, що деякими з цих предметів можна не тільки користуватися, але й брати з собою, щоб використовувати їх під час перебування в готелі, в подорожах і вдома. Таке взаєморозуміння, безумовно, подовжує досвід взаємодії з брендом, поглиблює та увічнює його у свідомості гостя. Це шалено важлива функція, особливо для готельних мереж, адже готельні гаджети вдома нагадають гостю про те, наскільки він був задоволений перебуванням у готелі, саме в той момент, коли він планує наступну подорож.

 

Доведена ефективність

Оцінка ефективності рекламних активностей у вигляді ідентифікації на рекламних гаджетах підтверджена в рекламній індустрії на рівні понад 70%. Такий високий показник означає, що понад 80% компаній наразі використовують цей вид іміджевого просування на постійній основі. Цей факт ще більше підкреслює психологічний ефект гаджетів у відносинах з клієнтами та гостями готелю та у формуванні позитивного іміджу бренду в очах гостя.

 

Які готельні гаджети можуть бути корисними для вас?

Всупереч тому, що ви можете подумати, значна частина продуктів з нашого асортименту присутня в готелі. Звичайно, не кожен з них є предметом першої необхідності, але персоналізовані готельні гаджети, безумовно, позитивно впливають на імідж вашого бізнесу. Перейдемо до суті, однак, до значної частини, іншими словами, які саме гаджети? Тут ми можемо впевнено згадати рекламні ручки, продукт, який, мабуть, найбільше асоціюється з рекламними гаджетами. Поруч з ними можна згадати блокноти з логотипом готелю, адже в готелі завжди є що занотувати. У самому номері на гостя можуть чекати фірмові чашки, рушники з вишитими логотипами або дорожня зубна щітка на випадок, якщо клієнт забуде свою.