ВИРОБНИК РЕКЛАМНИХ ГАДЖЕТІВ | ШВИДКА ДОСТАВКА | БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Чому промо-гаджети можуть бути корисними для власників салонів краси?
Груп одержувачів рекламних гаджетів може бути щонайменше кілька: клієнти (клієнтки) салонів, їхні працівники або постачальники косметики, б'юті-аксесуарів чи обладнання.
Клієнт може отримати невеликий подарунок після надання послуги, наприклад, з нагоди майбутніх свят або як подяку за те, що він обрав саме цей салон. Ви також можете додати значущості такому подарунку, стверджуючи, що людина, про яку йдеться, є одним з ваших найкращих клієнтів. Це неодмінно буде зустрінуте з посмішкою на обличчі, людина відчує, що її цінують і помічають. Таким чином, є шанс, що вона стане вашим клієнтом на довший період часу і навіть буде приходити регулярно. А це саме те, що потрібно. У той же час, клієнт, використовуючи отриманий подарунок, дозволяє іншим людям, яких він зустрічає, звернути на себе увагу. Напевно, наприклад, красивий органайзер помітять інші жінки, що може спровокувати обговорення салону, поширення позитивних думок про нього.
Кому можна дарувати гаджети?
Також гарною ідеєю буде подарувати заохочувальні гаджети співробітникам салону, наприклад, привітати когось із колективу або відзначити кінець календарного року. Це дозволить обдарованому співробітнику відчути себе важливим і цінним, змусить його більше ідентифікувати себе з компанією і прагнути відповідати поставленим до нього вимогам. Це, безумовно, допоможе побудувати зв'язок з роботодавцем і дасть мотивацію для старанної роботи. Неодноразово це також дасть вам можливість пишатися тим, що ви працюєте в авторитетному салоні краси.
Рекламні гаджети можна дарувати і підрядникам компанії за плідну співпрацю. Здавалося б, наприклад, постачальник професійної косметики повинен радше віддячити власнику салону за те, що той отримує вигоду від співпраці з ним. Але що, якщо завдяки невеликому подарунку у нього з'явиться мотивація надати знижку на наступну поставку або безкоштовну партію товару! Це буде безсумнівною перевагою для власника салону. У той же час, такий постачальник, контактуючи з багатьма іншими людьми через використання отриманого гаджета, буде ходячою рекламою для салону. Це, безумовно, також матиме потепління у ділових відносинах.
Тому завжди варто використовувати промо-гаджети як специфічну форму маркетингової активності. Це завжди вигідно для компанії, оскільки формує її професійний імідж і викликає довіру.